Skok na sadržaj

Reklamacija troška

Za pojedini trošak možete uložiti reklamaciju koristeći niže ponuđeni obrazac.

VAŽNO: Reklamacije troškova realiziranih bez prisustva kartice (internetska plaćanja, telefonska ili e-mail narudžba) korisnik rješava kontaktirajući prodajno mjesto, uključujući i eventualni zahtjev za povrat naplaćenih troškova. Ako s prodajnim mjestom ne uspijete riješiti reklamaciju, dostavite nam svu relevantnu dokumentaciju (pisana korespondencija s prodajnim mjestom, zahtjev za povratom i dr.) kako bismo proanalizirali reklamaciju i mogućnosti njezinog rješavanja.

Hvala na prijavi! Potvrda primitka Vašeg upita bit će poslana na Vašu e-mail adresu.

Molimo Vas ispunite sljedeće podatke:

Razlog javljanja:

Ako razlog Vašeg javljanja nije upit, molimo označite drugu opciju.

Dodatni identifikacijski podatak

Dodavanje dokumenata

IMG_17890.jpg
1.2 od 3.5 MB

NAPOMENA: Za postupak prema prodajnom mjestu naplaćuje se naknada u skladu s važećim Cjenikom.

Razlog reklamacije:

* Polja označena zvjezdicom su obavezna.

Ako navedena email adresa i/ili broj mobilnog telefona nisu prethodno evidentirani u poslovnom sustavu PBZ Carda, nakon verifikacije korisnika, PBZ Card će istu e-mail adresu i broj mobilnog telefona evidentirati u svrhu daljnje komunikacije, uključivo i dostavu E-računa. Korisnik u svakom trenutku podatke može izmijeniti putem usluge MyWay ili pozivom na broj 01/ 6124 422.

Početni meni

Postavke pristupačnosti