Skok na sadržaj

Kvaliteta usluge

Mišljenje i zadovoljstvo svakog našeg korisnika izuzetno nam je važno. Orijentiranost na korisnika dio je našeg strateškog usmjerenja i tradicije u kartičnom poslovanju duge više od pedeset godina.

Proces zaprimanja, evidentiranja i odgovaranja na upite smo standardizirali kako bismo ujednačili kvalitetu svih poslovnih procesa te svakom našem korisniku dali odgovor primjerene kvalitete u određenom vremenskom okviru.

Upit, primjedbu, pohvalu ili komentar na uslugu i/ili proizvod (Premium Visa kartice izdavatelja PBZ Carda) možete poslati popunjavanjem podataka niže.

Hvala na prijavi! Potvrda primitka Vašeg upita bit će poslana na Vašu e-mail adresu.

Molimo Vas ispunite sljedeće podatke:

Razlog javljanja:

Ako razlog Vašeg javljanja nije upit, molimo označite drugu opciju.

Dodatni identifikacijski podatak

* Polja označena zvjezdicom su obavezna.

Ako navedena email adresa i/ili broj mobilnog telefona nisu prethodno evidentirani u poslovnom sustavu PBZ Carda, nakon verifikacije korisnika, PBZ Card će istu e-mail adresu i broj mobilnog telefona evidentirati u svrhu daljnje komunikacije, uključivo i dostavu E-računa. Korisnik u svakom trenutku podatke može izmijeniti putem usluge MyWay ili pozivom na broj 01/ 6124 422.

Početni meni

Postavke pristupačnosti