Skok na sadržaj

Želim otkazati osobnu karticu

Što je sve potrebno znati prije podnošenja zahtjeva za otkaz korištenja Premium Visa osobne kartice:

  • Otkazivanjem korištenja osnovne Premium Visa kartice, otkazuje se i korištenje svih kartica dodatnih korisnika kao i kartice Premium Rewards programa te se svi prikupljeni, a neiskorišteni Premium Rewards bodovi poništavaju.
  • Ako osnovni korisnik želi i dalje koristiti svoju karticu, a otkazuje korištenje kartice svojeg dodatnog korisnika, potrebno je u za to predviđeno polje unijeti podatak o kartici koju želi otkazati. Ako želi otkazati korištenje kartice za više dodatnih korisnika, potrebno je podnijeti  za svaku dodatnu karticu pojedinačni zahtjev.
  • Sve nedospjele rate obročne otplate i/ili rate kredita Privredne banke Zagreb d.d. s otplatom putem kartice izdavatelja PBZ Carda u trenutku nastupa otkaza osnovne kartice dolaze u cijelosti na naplatu.
  • PBZ Card će po otkazu korištenja kartice vratiti dio naknade plaćene na ime članarine, razmjerno vremenu od otkaza do kraja razdoblja za koje je članarina plaćena, te će u  slučaju postojanja preplate po kartici izvršiti povrat sredstava na račun korisnika osnove kartice.
  • Karticu čije se korištenje otkazuje nije potrebno vraćati u PBZ Card, već ju je potrebno  uništiti na način da se vodoravno prereže preko magnetske trake i čipa. 

Hvala na prijavi! Potvrda primitka Vašeg upita bit će poslana na Vašu e-mail adresu.

Molimo Vas ispunite sljedeće podatke:

Razlog javljanja:

Ako razlog Vašeg javljanja nije upit, molimo označite drugu opciju.

Dodatni identifikacijski podatak

Želim otkazati karticu:


Suglasan/suglasna sam s otkazivanjem gore navedene kartice i potvrđujem da sam pročitao/pročitala sve prethodne informacije u vezi s otkazivanjem korištenja kartice.

* Polja označena zvjezdicom su obavezna.

Ako navedena email adresa i/ili broj mobilnog telefona nisu prethodno evidentirani u poslovnom sustavu PBZ Carda, nakon verifikacije korisnika, PBZ Card će istu e-mail adresu i broj mobilnog telefona evidentirati u svrhu daljnje komunikacije, uključivo i dostavu E-računa. Korisnik u svakom trenutku podatke može izmijeniti putem usluge MyWay ili pozivom na broj 01/ 6124 422.

Početni meni

Postavke pristupačnosti