Skok na sadržaj

Zamjena oštećene kartice

Da bismo Vam izdali novu, zamjensku karticu, trebate:

  • popuniti podatke niže i priložiti fotografiju prerezane kartice ili
  • poslati prerezanu postojeću karticu uz zahtjev za izradu nove na našu adresu (PBZ Card, Radnička cesta 44, 10 000 Zagreb).

Karticu ćemo poslati na Vašu kućnu adresu, a PIN ostaje nepromijenjen. Naknada za izradu nove kartice obračunava se prema važećem Cjeniku.

Hvala na prijavi! Potvrda primitka Vašeg upita bit će poslana na Vašu e-mail adresu.

Molimo Vas ispunite sljedeće podatke:

Razlog javljanja:

Ako razlog Vašeg javljanja nije upit, molimo označite drugu opciju.

Dodatni identifikacijski podatak

Dodavanje dokumenata

IMG_17890.jpg
1.2 od 3.5 MB

* Polja označena zvjezdicom su obavezna.

Ako navedena email adresa i/ili broj mobilnog telefona nisu prethodno evidentirani u poslovnom sustavu PBZ Carda, nakon verifikacije korisnika, PBZ Card će istu e-mail adresu i broj mobilnog telefona evidentirati u svrhu daljnje komunikacije, uključivo i dostavu E-računa. Korisnik u svakom trenutku podatke može izmijeniti putem usluge MyWay ili pozivom na broj 01/ 6124 422.

Početni meni

Postavke pristupačnosti