Skok na sadržaj

Kartica ostavljena na prodajnom mjestu ili bankomatu

Ako ste karticu ostavili, odnosno zaboravili na prodajnom mjestu ili u bankomatu svoju karticu možete samostalno privremeno blokirati (i deblokirati) odabirom opcije "Blokiraj karticu" u MyWay mobilnoj aplikaciji ili nam javite to čim prije na broj 01/612 44 22. Prijavu blokade kartice možete učiniti i unošenjem podataka niže. 

* Molimo da se povratno javite u najkraćem mogućem roku radi deblokade ili trajnog poništenja kartice.

Hvala na prijavi! Potvrda primitka Vašeg upita bit će poslana na Vašu e-mail adresu.

Molimo Vas ispunite sljedeće podatke:

Razlog javljanja:

Ako razlog Vašeg javljanja nije upit, molimo označite drugu opciju.

Dodatni identifikacijski podatak

* Kartica je ostavljena/izgubljena na (molimo odaberite jednu opciju):

* Polja označena zvjezdicom su obavezna.

Ako navedena email adresa i/ili broj mobilnog telefona nisu prethodno evidentirani u poslovnom sustavu PBZ Carda, nakon verifikacije korisnika, PBZ Card će istu e-mail adresu i broj mobilnog telefona evidentirati u svrhu daljnje komunikacije, uključivo i dostavu E-računa. Korisnik u svakom trenutku podatke može izmijeniti putem usluge MyWay ili pozivom na broj 01/ 6124 422.

Molimo označite karticu/kartice koju je potrebno blokirati. Moguće je označiti više kartica.

Početni meni

Postavke pristupačnosti